Στις 30-09-2023 πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Εταιρεία μας εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: «Customer Experience & Customer Service» με εισηγήτρια την κα. Κοτσολάκη από την εταιρεία TUV NORD. Οι στόχοι του σεμιναρίου αφορούσαν,
1. Την κατανόηση των απαιτήσεων & των προσδοκιών του σημερινού και του αυριανού Πελάτη ώστε να απολαμβάνει βέλτιστο Customer Experience
2. Την ανάπτυξη βέλτιστων ικανοτήτων Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης & Ικανοποίησης των Πελατών
Στο σεμινάριο συμμετείχαν όλοι οι Διοικητικοί Υπάλληλοι της εταιρείας.